tisdag 19 maj 2009

Hejsan, och förlåt...

Jag vill be om ursäkt. Jag har inte uppdaterat bloggen på en vecka. Det har inte heller varit ngn virkvecka så jag har inte haft något att uppdatera med. Men idag är jag sjuk och har just kollat mina mail. Jag har fått svar och så men det ska ju inte ni bry er om. Jag ber också om ursäkt för att jag gjort fel och att det nu inte går att kommentera mina inlägg. Jag virkar på en liten filt till en flicka jag virkade i torsdags förra veckan (det var också det enda jag virkade den veckan). Jag virkar nu en till människa, jag har utgått från ett mönster på en kanin ifrån Mias bok (som heter Virka Amigurumi) och gör fler tår, och använder andra färger. Jag behåller kanin öronen som om hon har på sig en dräkt. Jag har fortfarande inte fått tag på några ögon och är arg på mig själv för det. Jag måste även hitta ögon som är större så att de ska passa på de lite större figurerna.